اخبار

فواید مولتی ویتامین دی ویت اکتیو

فواید مولتی ویتامین دی ویت اکتیو

‏مولتی ویتامین دی ویت اکتیو یک مکمل غذایی است که شامل ترکیبی از ویتامین D3 ، کلسیم، منیزیم و ویتامین K2 است.

این مکمل غذایی به منظور حفظ سلامت استخوان ها، افزایش جذب کلسیم و منیزیم و آهن در بدن، بهبود عملکرد قلب و عروق و تقویت سیستم ایمنی بدن تولید می شود.

به جرات می‌توان گفت که تمامی افراد در یک دوره از زندگی خود کمبود آهن را تجربه می‌کنند.

و هرچه سن بالاتر می‌رود این کمبودها بیشتر خودشان را در بدن نشان می‌دهند و بسیار مهم است تا حواسمان به تقویت کننده‌ها باشد تا با استفاده از آنها بتوانیم این

کمبودها را جبران کنیم. مولتی ویتامین دی ویت اکتیو یکی از مکمل‌هایی می‌باشد که می‌تواند کمک کند تا بدن تمام ویتامین‌هایی که کم دارد را جبران کند و به شدت تقویت شود.

‏ همانطور که گفته شد مولتی ویتامین دی ویت اکتیو به عنوان یک مکمل غذایی حاوی ترکیبی از ویتامین D3، کلسیم، منیزیم و ویتامین K2، فواید بسیاری برای سلامت بدن دارد. در ادامه به برخی از فواید این مولتی ویتامین اشاره خواهیم کرد:

1- حفظ سلامت استخوان ها: ویتامین D3 و کلسیم و ویتامین K2 به عنوان مواد مغذی مهم در حفظ سلامت استخوان ها شناخته شده اند. این ترکیب باعث افزایش جذب کلسیم و منیزیم در استخوان ها می شود و به حفظ سلامت آنها کمک می کند.

2- بهبود عملکرد قلب و عروق: ویتامین D3 و کلسیم به عنوان مواد مغذی مهم در بهبود عملکرد قلب و عروق شناخته شده اند. این ترکیب باعث کاهش فشار خون، کاهش خطر بروز بیماری های قلبی و عروقی و بهبود عملکرد قلبی می شود.

3- تقویت سیستم ایمنی بدن: ویتامین D3 به عنوان یک ماده مغذی مهم در تقویت سیستم ایمنی بدن شناخته شده است. این ترکیب باعث افزایش تولید سلول های سفید خون و تقویت سیستم ایمنی بدن می شود.

4- کاهش خطر بروز بیماری های مزمن: مصرف مولتی ویتامین دی ویت اکتیو باعث کاهش خطر بروز بیماری های مزمن مانند دیابت، سرطان و بیماری های قلبی و عروقی می شود.

5- بهبود عملکرد عصبی: ویتامین D3 به عنوان یک ماده مغذی مهم در بهبود عملکرد عصبی شناخته شده است. این ترکیب باعث بهبود حافظه، کاهش خطر بروز بیماری های عصبی و بهبود عملکرد عصبی می شود.

-6 افزایش استحکام استخوان‌ها

-7 بهبود مشکل کم خونی

-8 بهبود مشکلات گوارشی

-9 بهبود عملکرد ورزشی و کاهش دردهای عضلانی

-10 رفع کمبودهای تغذیه‌ای بزرگسالان

-11 مولتی ویتامینی مناسب گیاهخواران

-12 افزایش انرژی بدن و تقویت پوست و مو

-13 افزایش استحکام ناخن‌ها

‏با توجه به فواید بسیاری که مولتی ویتامین دی ویت اکتیو برای سلامت بدن دارد، مصرف این مکمل غذایی به عنوان یک راهکار ساده و موثر برای حفظ سلامت بدن می تواند مفید باشد.


ترکیبات مولتی ویتامین دی ویت اکتیو


‏ترکیب قرص مولتی ویتامین دی ویت اکتیو شامل چهار ماده مغذی اصلی است که به صورت ترکیبی در هم قرار گرفته اند. که تمامی این ماده‌ها و ویتامین‌ها و کلسیم‌هایی که در این مولتی ویتامین قرار گرفته است به شدت برای بدن مقوی و لازم می‌باشد و می‌توانند از بیماری‌های بسیار زیادی جلوگیری کند و علاوه بر آن تاثیرات مثبت بسیار بیشتری را در بدن شما بگذارد. این چهار ماده مغذی عبارتند از:

  • ‏ویتامین D3 :

ویتامین D3 یکی از مهمترین ویتامین های مورد نیاز بدن است که برای حفظ سلامت استخوان ها، تقویت سیستم ایمنی بدن و بهبود عملکرد عصبی بسیار مفید است. این ویتامین در این مولتی ویتامین فوق العاده می‌تواند تاثیرات بسیار فوق العاده‌ای را بر روی بدن بگذارد.

  • ‏کلسیم:


کلسیم یک ماده مغذی مهم برای حفظ سلامت استخوان ها و دندان ها است. این ماده مغذی به عنوان یک عنصر اصلی در ساختار استخوان ها و دندان ها شناخته شده است. وجود کلسیم در این مولتی ویتامین می‌تواند به شدت در استحکام استخوان‌ها و دندان‌ها و ناخن‌ها تاثیرگذار باشد و علاوه بر آن دیگر نیازهای بدن را نیز برطرف کند و سبب رشد موها نیز بشود.

  • ‏منیزیم:


منیزیم یک ماده مغذی مهم برای حفظ سلامت عضلات، قلب و عروق و سیستم عصبی است. این ماده مغذی به عنوان یک عنصر اصلی در بسیاری از فرآیندهای بیولوژیکی بدن شناخته شده است.

  • ‏ویتامین K2 :


ویتامین K2 یک ماده مغذی مهم برای حفظ سلامت استخوان ها و دندان ها است. این ماده مغذی به عنوان یک عامل مهم در جذب کلسیم و منیزیم در استخوان ها شناخته شده است.

‏ترکیبات قرص مولتی ویتامین دی ویت اکتیو با ترکیب این چهار ماده مغذی، به عنوان یک مکمل غذایی مفید برای حفظ سلامت بدن شناخته شده است.

این ترکیبات باعث حفظ سلامت استخوان ها، تقویت سیستم ایمنی بدن، بهبود عملکرد قلب و عروق و بهبود عملکرد عصبی می شد.


قرص دی ویت اکتیو برای پوست، مو و ناخن


همانطور که در ابتدا گفته شد قرص دی ویت اکتیو برای پوست و مو و ناخن بسیار مناسب می‌باشد. برای اینکه موهای پرپشت و سالمی داشته باشید لازم است تا از مولتی ویتامین‌های استفاده کنید که تمام ویتامین‌هایی که مو به آن احتیاج دارد را تامین کند.

برای اینکه موهای شما پرپشت باشد و دچار ریزش نشود لازم است تا نیازهای فولیکول‌های مو را برطرف کنید.

مو برای اینکه بتواند تارهای ضخیم و مستحکم با ظاهری با لطافت را بسازد نیاز به مولتی ویتامین‌ها و ویتامین‌های زیادی مانند ویتامین ب ۱ و ب۹ و ب۶ و ب ۲ و آهن و کلسیم و زینک دارد. شما با استفاده از این مولتی ویتامین‌ها می‌توانید این نیازهای مو را فراهم کنید و موهای پرپشت و سالم را داشته باشید و از ریزش مو راحت شوید.

در صورتی که شما از این مولتی ویتامین فوق العاده استفاده کنید دیگر از موخوره و ریزش مو و خشکی مو خلاص خواهید شد و موهای کاملاً نرم و لطیف و پرپشت را خواهید داشت.

این مولتی ویتامین علاوه بر مو برای شفافیت پوست صورت و استحکام ناخن‌ها نیز مناسب می‌باشد.

تمام ویتامین‌های گروه B که به اشاره کردیم و آهن و زینک و علاوه بر آن ویتامین‌هایA و ویتامین e برای جوانسازی و شادابی پوست صورت و استحکام ناخن‌ها بسیار مناسب می‌باشد و می‌تواند ناخن‌های بسیار محکم را برای شما بسازد و همینطور پوست شما را کاملاً صاف و جوانسازی کند و تمام جوش‌های پوست صورت شما را نیز کاهش دهد.

لازم به ذکر است این ترکیبات ویتامین‌ها در کاهش چین و چروک و پوسته پوسته شدن و خشکی صورت و کاهش استرس در بدن و یکی از مهم‌ترین آنها آبرسانی به پوست صورت و ترمیم و جوانسازی پوست صورت بسیار تاثیرگذار می‌باشد و نقش مهمی را ایفا می‌کند.