اخبار

رنگ های دی دی کرم لافارر

رنگ های دی دی کرم لافارر


امروز قرار است که درباره رنگ های دی دی کرم لافارر با یک دیگر صحبت کنیم و بررسی کنیم که چه رنگ هایی از این نوع کرم در بازار موجود است چنان چه مایل هستید بیش تر درباره این کرم و رنگ های آن بدانید ما را تا پایان این مقاله همراهی کنید. دی دی کرم های لافارر دارای سدیم لاکتات، ویتامین e ، آلفابیزابولول، آلانتوئین، هیدروگوآیارتیک اسید، اوره و غیره است. لازم به ذکر است که این کرم ها برای انواع پوست طراحی شده است و شما می توانید با توجه به نوع پوست خود کرم دلخواه خود را تهیه کنید.

رنگ های دی دی کرم لافارر

رنگ مخصوص خود را انتخاب کنید

باید خدمتتان عرض کنیم که رنگ های دی دی کرم لافارر رنگ های زنده و طبیعی هستند که منحصرا برای شرکت لافارر هستند و شما با خیال راحت می توانید با خیال راحت رنگ مورد علاقه ی خود را پیدا کنید و به صورت خود رنگ ببخشید؛ فرقی نمی کند طرفدار رنگ های روشن باشید یا رنگ کاراملی را ترجیح دهید قطعا دست خالی بر نمی گردید. در ادامه رنگ های دی دی کرم ها را برای شما نام می بریم.

  • دی دی کرم لافارر شماره ۰۱: این کرم رز روشن است و اگر پوست سفیدی دارید این رنگ می تواند انتخاب عالی برای شما باشد.
  • دی دی کرم لافارر شماره ۰۲: اگر به دنبال بژ روشن هستید این کرم برای شما طراحی شده است.
  • دی دی کرم لافارر شماره ۰۳: دی دی کرم شماره ۳ رز طبیعی است و به رنگ پوست نزدیک تر است.
  • دی دی کرم لافارر شماره ۰۴: اگر علاقه ای به بژ روشن ندارید و به دنبال یک رنگ طبیعی تر هستید دی دی کرم ۰۴ را تهیه کنید.
  • دی دی کرم لافارر شماره ۰۵: همان گونه که می دانید افراد زیادی طرفدار برنزه کردن هستند و با استفاده از کرم های برنزه بدن خود را خوش رنگ می کنند اگر شما نیز جز این دسته هستید شماره ۰۵ دی دی کرم لافارر برای شما است.
  • دی دی کرم لافارر شماره ۰۶: نظرتان درباره رنگ کاراملی چیست؟ این رنگ جز رنگ هایی است که فقط افراد خاصی به دنبال آن هستند اگر جز آن دسته خاص هستید از معجزه ی این رنگ و کرم غافل نشوید.

رنگ های دی دی کرم لافارر

ترکیبات دی دی کرم لافارر

  1. تیتانیوم دی اکسید: اولین و شاید مهم ترین فیلتر موجود در دی دی کرم لافارر تیتانیوم دی اکسید است که موجب محافظت از پوست در مقابل اشعه های UVA و UVB می شود.
  2. نوردی هیدروگوآیارتیک اسید: نوردی هیدروگوآیارتیک اسید یک آنتی اکسیدان قوی است که فواید فوق العاده ای برای پوست دارد و از آسیب اشعه های مخرب جلوگیری می کند.
  3. اکتینوکسات: این ترکیب نیز یک محافظ در برابر اشعه UVB است.
  4. دایمتیکون: لازم است بدانید که دایمتیکون ترکیبی سیلیکونی غیر فرار است و روی پوست تبخیر نمی شود و این ویژگی در محصولات مراقبت از پوست بسیار پر اهمیت است.
  5. آلانتوئین : آلانتوئین نیز نقش محافظت کننده، نرم کننده و ترمیم کننده است.
  6. و غیره