اخبار

کپسول ژلاتینی نرم هیرویت ، قاتل ریزش مو!

کپسول ژلاتینی نرم هیرویت ، قاتل ریزش مو!

کپسول ژلاتینی نرم هیرویت ، منبعی غنی از ویتامین های گروه B است که به جلوگیری از ریزش مو، تقویت و افزایش ضخامت تارهای مو و کمک به سلامت پوست می انجامد.

همچنین کپسول ژلاتینی نرم هیرویت ، تقویت فولیکول مو ، به درخشندگی تارهای مو نیز می انجامد.

همچنین کپسول ژلاتینی نرم هیرویت به دلیل غنی بودن از گروه ویتامین های B و زینک به تقویت سیستم ایمنی نیز کمک شایانی می کند.

-عناوین مورد بررسی درباره کپسول ژلاتینی نرم هیرویت :

  1. آیا کپسول ژلاتینی نرم هیرویت باعث رویش مجدد مو می شود؟
  2. عوارض کپسول ژلاتینی نرم هیرویت چیست؟
  3. تاثیر کپسول ژلاتینی نرم هیرویت بر پوست صورت چیست؟
  4. ترکیبات کپسول ژلاتینی نرم هیرویت چیست؟
  5. نحوه مصرف کپسول ژلاتینی نرم هیرویت چگونه است؟
  6. خرید و مشاهده محصول کپسول ژلاتینی نرم هیرویت
  7. مشاهده محصولات مشابه کپسول ژلاتینی نرم هیرویت

-آیا کپسول ژلاتینی نرم هیرویت باعث رویش مجدد مو می شود؟

برای اینکه بتوانیم پاسخ این سوال را درباره توانایی کپسول ژلاتینی نرم هیرویت بیابیم. ابتدا باید با مسئله "ریزش مو" کاملا آشنا شویم:

-ریزش مو چیست؟

ریزش مویک اصطلاح است و به طور کلی به ریزش و از دست دادن بیش از مقدار طبیعی مو ، در هر قسمتی از بدن را ریزش مو می گویند.

از انواع ریزش مو ، ریزش موی سر یا آلوپشی ، یکی از مسائل مهم در دنیای امروز است به طوری که ریزش موی سر می تواند تصور فرد از بدن خویش یا به زبان پزشکی همان بادی ایمیج را کاملا تخریب کند و در نتیجه می تواند مسائل روانی عدیده برای فرد ایجاد کند.

به تمام این دلایل ریزش مو مسئله بسیار مهمی به شمار رفته و بسیاری از افراد دچار به ریزش مو در صدد درمان و چاره ای برای این مسئله بر آمده اند. دارودرمانی یکی از درمان های نام آشنا ریزش موست که کپسول ژلاتینی نرم هیرویت رایج ترین داروی ریزش مو به حساب می آید.

علت ریزش مو چیست؟

ریزش مو علت های فراوانی دارد که در این مقاله به بررسی کامل و جامع آن ها خواهیم پرداخت:

  • هایپوپروتئینمی ( کمبود پروتئین در بدن)
  • کمبود ویتامین های محلول در آب در بدن عالی الخصوص گروه ویتامین های B
  • آسیب های جسمی و تروما (مانند تصادفات،جراحی و ...)
  • بارداری های متعدد
  • تغییرات آندروژنی و هورمونی
  • تاثیر وراثت و ژنتیک
  • الگوی ریزش مو بر اثر افزایش سن
  • الگوی ریزش مو بر اساس جنسیت
  • مصرف بیش از حد ویتامین های محلول در چربی علی الخصوص ویتامین A
  • کم خونی ناشی از فقر آهن
  • کمبود زینک در بدن
  • شیمی درمانی
  • هایپوتیروئیدمی ( کم کاری تیروئید)
  • بیماری های خودایمنی مانند لوپوس
  • تغییرات وزن ناگهانی

حال که با ریزش مو آشنایی پیدا کردیم. می توانیم نتیجه بگیریم که آیا کپسول ژلاتینی نرم هیرویت باعث رویش مجدد مو می شود؟

با در نظر گرفتن مطالبی که پیش تر فرا گرفتید. می توان به راحتی گفت:

بله!
کپسول ژلاتینی نرم هیرویت سبب رویش مجدد موها و تقویت آن ها از ریشه و فولیکول می گردد زیرا کپسول ژلاتینی نرم هیرویت حاوی تمامی ویتامین ها ، املاح و مواد ریزمغذی موردنیاز فولیکول های مو است.

هر محصولی که فوایدی دارد ، عوارض هم ممکن است داشته باشد و کپسول ژلاتینی نرم هیرویت هم از این قاعده مستثنا نیست. البته محصولی با کیفیت به شمار می رودکه عوارض کمتری نسبت به فوایدش داشته باشد که کپسول ژلاتینی نرم هیرویت دقیقا چنین محصولی است.

اما به هر حال کپسول ژلاتینی نرم هیرویت عوارضی هم دارد که آن ها را بیان خواهیم کرد:

  1. چاقی: کپسول ژلاتینی نرم هیرویت به دلیل داشتن ترکیباتی مانند زینک و ویتامین های گروه B ، سبب افزایش اشتها شده و می تواند به افزایش وزن نیز بیانجامد. در واقع توجه داشته باشید که کپسول ژلاتینی نرم هیرویت به هیچ عنوان چاق کننده نیست بلکه اشتها را افزایش می دهد.
  2. حساسیت: کپسول ژلاتینی نرم هیرویت علاوه بر ترکیبات معدنی و ویتامین ها ، ترکیباتی نظیر روغن سویا ، روغن نخل ، موم زرد و روغن نارگیل نیز دارند. پس اگر به یکی از این موارد حساسیت دارید . ممکن است با مصرف کپسول ژلاتینی نرم هیرویت نیز دچار حساسیت و واکنش های آلرژیک شوید
  3. تغییر رنگ در ادرار: البته این مورد را نمی توان یک عارضه دانست اما در اثر مصرف کپسول ژلاتینی نرم هیرویت ممکن است رنگ ادرار ، زردتر و پررنگ تر از قبل شود که البته جای هیچ نگرانی ندارد زیرا به دلیل ویتامین های B2 , B12 این تغییرات اتفاق افتاده است
  4. کپسول ژلاتینی نرم هیرویت حاوی مقادیر زیادی از ویتامین های محلول در آب است. اما نکته ای که در مورد این ویتامین ها حائز اهمیت است ، این است که مصرف بیش از حد این ویتامین ها می تواند به بدن صدمات جدی را وارد نماید. پس کپسول ژلاتینی نرم هیرویت باید با دوز صحیح مصرف شود که در ادامه این مقاله ، نحوه مصرف صحیح این محصول را کاملا توضیح خواهیم داد.
  5. احتمال آسیب به اعضای بدن در اثر دپو (جمع) شدن آهن در بدن: آهن به خودی خود و به صورت تنها در بدن انسان یک ماده سمی به حساب می آید و مصرف بیش از حد آن می تواند به بسیاری از ارگان های بدن از جمله کبد آسیب برساند . حال می دانیم که کپسول ژلاتینی نرم هیرویت آهن هم دارد ، پس باید مراقب بود تا کپسول ژلاتینی نرم هیرویت در دوز صحیح و در زمان صحیح خود مصرف شود.